سالمندان اراک ،بیایید با هم به آینده فکرکنیم

مجموعه مقالاتی پیرامون سالمندان آلزایمری

سالمندان اراک ،بیایید با هم به آینده فکرکنیم

مجموعه مقالاتی پیرامون سالمندان آلزایمری

داستان 3

دو پیرمرد که یکی از آنها قدبلند و قوی هیکل و دیگری قدخمیده و ناتوان بود و بر عصای خود تکیه داده بود، نزد قاضی به شکایت از یکدیگر آمدند.

اولی گفت: به مقدار 10 قطعه طلا به این شخص قرض دادم تا در وقت امکان به من برگرداند و اکنون توانایی ادا کردن بدهکاریش را دارد ولی تاخیر می اندازد و اینک می گوید گمان می کنم طلب تو را داده ام.

حضرت قاضی! از شما تقاضا دارم وی را سوگند بده که آیا بدهکاری خودش را داده است، یا خیر. چنانچه قسم یاد کرد که من دیگر حرفی ندارم.

دومی گفت: من اقرار می کنم که ده قطعه طلا از وی قرض نموده ام ولی بدهکاری را ادا کردم و برای قسم یاد کردن، آماده هستم.

قاضی: دست راست خود را بلند کن و قسم یاد کن.

پیرمرد: یک دست که سهل است، هر دو دست را بلند می کنم.

سپس عصا را به مرد مدعی داد و هر دو دستش را بلند کرد و گفت: به خدا قسم که من قطعات طلا را به این شخص دادم و اگر بار دیگر از من مطالبه کند، از روی فراموشکاری و نا آگاهی است. 
ادامه مطلب ...

روزپرستار

مثل غزل مثل سپیده مثل آبی

آیینه ای صبحی تو جان آفتابی

پاکی صبوری مهربانی باصفایی

تو یک پرستاری تو یک مفهوم نابی

روز پرستار بر سپید پوشان دل پاک مبارک . . .

 

 

اس ام اس و پیامک تبریک روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س)

خیریه امام رضا (ع)

کمک شما درجشن نیکوکاری به ما:
5شنبه درانجمن آلزایمر خیریه امام رضا (ع) استان مرکزی:
حامی ایتام -سالمندان وبیماران اعصاب وروان
شماره حساب کارت به کارت
6104337770117784بانک ملت:...
آدرس سایت:
http://alzheimer-arak.ir
http://alzheimer-arak.org
ادامه ...
کمک شما درجشن نیکوکاری به ما:
5شنبه درانجمن آلزایمر خیریه امام رضا (ع) استان مرکزی

زیارت قم

سفر زیارتی بانوان خیرانجمن آلزایمراراک به قم و جمکران 


مدیرعامل انجمن آلزایمر خیریه امام رضا (ع) گفت:به پاس همت وتلاش بانوان خیر ونیکوکار عضو انجمن آلزایمر  خیریه امام رضا (ع) استان مرکزی صبح روز  پنجشنبه هشتم اسفند۹۲  به زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران نایل شدند. 

 

سفر زیارتی بانوان خیرانجمن آلزایمراراک به قم و جمکران

مدیرعامل انجمن آلزایمر خیریه امام رضا (ع) گفت:به پاس همت وتلاش بانوان خیر ونیکوکار عضو انجمن آلزایمر  خیریه امام رضا (ع) استان مرکزی صبح روز  پنجشنبه هشتم اسفند۹۲  به زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران نایل شدند.

وی افزود :بانوان خیر ونیکوکار که بیش از سه روزتلاش برای برپایی جشنواره آش متحمل زحمات  سنگینی شده بودند به همت سه خیر بزرگوار دیگر که پول اتوبوس -غذا ومیوه را هدیه کرده بودند در غالب گروهی با هماهنگی  هیات مدیره به زیارت اماکن متبرکه شهر مقدس قم و جمکران  وکوه خضر نبی اعزام شدند تا اثرات معنوی این سفر روحانی بر جان و روح آنان، خستگی جشنواره را که خود سکاندار حام وهمیار انجمن وخیریه هستند را از تن بزداید. 
زارعی درادامه افزود  :گفتنی است این سفر یک روزه خاطره ای به یاد ماندنی در ذهن این عزیزان به جای خواهدگذاشت .
تجربه نشان داده است، حضور خیرین که هدف همه شون از کمک به محرومین ونیازمندان رضای حق تعالی وائمه معصومین است   تاثیر بسزایی بر روحیه آنان دارد و سلامت روح و جسم آنان را بهبود می بخشد . 
در پایان جادارد از کلیه بانوان خیر چه آنها که به قم تشریف بردن وچه آنها که ما سعادت نداشتیم درخدمتشون باشیم مجدد تشکر وسپاسگزاری وخصوصا آقای ولایت که دراین سفر زحمت بسیارکشیدند وخانم درمنی وپرسنلی که همراه گروه بودندن قدردانی کنم وسلامتی خود وخانواده شان را ازخداوندمنان خواهانم .
 

وی افزود :بانوان خیر ونیکوکار که بیش از سه روزتلاش برای برپایی جشنواره آش متحمل زحمات  سنگینی شده بودند به همت سه خیر بزرگوار دیگر که پول اتوبوس -غذا ومیوه را هدیه کرده بودند در غالب گروهی با هماهنگی  هیات مدیره به زیارت اماکن متبرکه شهر مقدس قم و جمکران  وکوه خضر نبی اعزام شدند تا اثرات معنوی این سفر روحانی بر جان و روح آنان، خستگی جشنواره را که خود سکاندار حام وهمیار انجمن وخیریه هستند را از تن بزداید.
زارعی درادامه افزود  :گفتنی است این سفر یک روزه خاطره ای به یاد ماندنی در ذهن این عزیزان به جای خواهدگذاشت .
تجربه نشان داده است، حضور خیرین که هدف همه شون از کمک به محرومین ونیازمندان رضای حق تعالی وائمه معصومین است   تاثیر بسزایی بر روحیه آنان دارد و سلامت روح و جسم آنان را بهبود می بخشد . 
در پایان جادارد از کلیه بانوان خیر چه آنها که به قم تشریف بردن وچه آنها که ما سعادت نداشتیم درخدمتشون باشیم مجدد تشکر وسپاسگزاری وخصوصا آقای ولایت که دراین سفر زحمت بسیارکشیدند وخانم درمنی وپرسنلی که همراه گروه بودندن قدردانی کنم وسلامتی خود وخانواده شان را ازخداوندمنان خواهانم .

اطلاعیه

♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

 

اطلاعیه :

اونقدر که آیفون تصویری در ایام عید کارائی داره

تلویزیون و ماهواره و غیره کارائی نداره

جهت یاد آوری گفتم !

مهمان حبیب خداست !

 

♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

جشنواره آش

آش هایی با چاشنی خیر و مهربانی/ جشنواره آش به نفع ایتام، آلزایمری ها و بیماران اعصاب و روان
اراک – خبرگزاری مهر: نیکوکار که باشی و مهربان، دیگر دنیا برایت متفاوت می شود، آن وقت دنبال بهانه می گردی برای اینکه خیر و برکتت را به همنوعانت برسانی، خَیِر که باشی غذا هم بهانه ای می شود برای کمک به آنکه نیاز دارد، برگزاری جشنواره آش و نمایشگاه دستاوردهای مددجویان انجمن آلزایمری یکی از این محفل های نوع دوستی است که دو روزی است در اراک برپا شده است.
ادامه مطلب ...