سالمندان اراک ،بیایید با هم به آینده فکرکنیم

مجموعه مقالاتی پیرامون سالمندان آلزایمری

سالمندان اراک ،بیایید با هم به آینده فکرکنیم

مجموعه مقالاتی پیرامون سالمندان آلزایمری

روزچهانی آلزایمر

در پارک آب و آتش؛

مراسم روز جهانی آلزایمر برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز جهانی آلزایمر عصر یکشنبه ۳۰ شهریور ماه برگزار شد.

به گزارش سینانیوز، روز جهانی آلزایمر همزمان روز ۲۱ سپتامبر مصادف با ۳۰ شهریور در سراسر کشور با حرکتی نمادین تحت عنوان بادکنک‌ها سخن می‌گویند اجرا شد. 
  
در این مراسم که از ساعت ۱۴ الی ۱۸:۳۰ عصر یکشنبه در پارک آب و آتش تهران برگزار شد جمعی از مسئولین کشوری و ممدجویان انجمن آلزایمر و همچنین افراد سالمند سالم و جمعی از مدعوین حضور داشتند. 

معصومه صالحی رئیس انجمن آلزایمر ایران در این همایش به فعالیت‌های انجمن و مجتمع در حال ساخت ویژه بیماران دمانس و آلزایمر پرداخت. 

همچنین آقای رستمی ریاست دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور نیز در این همایش با اشاره به جایگاه و مقاوم سالمندان به فعالیت‌های سازمان بهزیستی پرداخت. 

در پایان این مراسم طی حرکتی نمادین بادکنک‌های حامل شعارهای انجمن آلزایمر جهت کاهش عوامل خطرساز دمانس و آلزایمر توسط مددجویان و حضار شرکت کننده‌‌ رها شد. 

قابل ذکر است که شعارهای انجمن آلزایمر جهانی شامل این موارد است؛ از قلبتان محافظت کنید، از روش تغذیه سالم استفاده نمایید، مغز خود را به چالش بکشید و در فعالیتهای اجتماعی شرکت نمایید. 

همزمان با این مراسم برنامه‌های شاد و تفریحی شامل مراسم تقلید صدا توسط هنرمند کشور آقای سامان گوران و نیز اجرای سرود و گروه شعبده بازی اورانوس اجرا گردید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد