سالمندان اراک ،بیایید با هم به آینده فکرکنیم

مجموعه مقالاتی پیرامون سالمندان آلزایمری

سالمندان اراک ،بیایید با هم به آینده فکرکنیم

مجموعه مقالاتی پیرامون سالمندان آلزایمری

تبریک


تبیان زنجان


ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز مبارک باد.

بازدید دانشجویان هپکوازخانه سالمندان

Image05.jpg

بازدید دانشجویان دانشگاه مرکز علمی و کاربردی هپکو اراک از مرکز سالمندان آلزایمری و بیماران اعصاب و روان طلوع

جشن روز پدر

Image01


برگزاری بزرگداشت روز پدر در مرکز سالمندان آلزایمری و مرکز توانبخشی بیماران مزمن روانی طلوع انجمن آلزایمر خیریه امام جواد (ع) استان مرکزی با برگزاری اهدای هدیه به مناسبت روز پدر و با اجرای موسیقی زنده توسط خیر عزیز جناب آقای مجید عسگری و گروه ایشان با حضور خیرین عزیز برگزاری گردید 

 

ادامه مطلب ...

اردوهای مدجویان درکوه سرخه

هرهفته دوروز برنامه کو روی برای مددجویان مرکز طلوع وسالمندان درکوه سرخه ودره گردو انجام می شود وبهترین کار توانبخشی برای آنهاست


ادامه مطلب ...

ماهنامه آلزایمر3


alz03

ماهنامه آلزایمر شماره سه – اسفند ۱۳۹۳

ماهنامه آلزایمر - شماره سه.pdf (1.2 MB)

ماهنامه آلزایمر2


alz02

ماهنامه آلزایمر شماره دو – بهمن ۱۳۹۳

ماهنامه آلزایمر - شماره دو.pdf (1.2 MB)

تقدیرازمادران

۲۶ فروردین ۱۳۹۴ (۱۱:۲۰ق.ظ) 

انجمن آلزایمر و خیریه امام جواد (ع) برگزار می کند؛

مراسم تقدیر از مادران سرپرست خانوار

موج - عضو هیئت امنا و بازرس هیئت مدیره انجمن آلزایمر و خیریه امام جواد (ع) از برگزاری مراسم تقدیر از زنان سرپرست خانوار در اراک خبر داد.
حامد توکلی عضو هیئت امنا و بازرس هیئت مدیره انجمن آلزایمر و خیره امام جواد (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در اراک گفت : خداوند منان در قرآن کریم به نقش و اهمیت جایگاه زن در بنیان خانواده و جامعه اشاره فرموده اند. زنان در تمام مقامات معنوی و عرفانی و عبودیت همراه مرد هستند و هیچ کم و کاستی از مرد ندارد فلذا تقدیر و سپاس از جایگاه والای زن و تلاش های آن در تربیت و پرورش نسل بعد جامعه امری لازم و واجب است.
وی افزود: انجمن آلزایمر و خیریه امام جواد (ع) با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی درصدد برآمده است به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت هفته زن، با برگزاری این مراسم، ضمن تقدیر دلجویی از زنان سرپرست خانوار، زمینه حمایت فعالان این بخش را آماده کند.
توکلی بیان داشت : در این مراسم که از ساعت 17 الی 19 روز چهارشنبه 26 فروردین ماه 94 در سالن اجتماعات کانون امام خمینی (ره) شهر اراک برگزار می شود، از 90 زن سرپرست خانوار تقدیر خواهد شد.
وی در پایان اظهار داشت: انجمن آلزایمر و خیریه امام جواد (ع) از همه هم نوع دوستان و مردم خیر اراک جهت شرکت در این مراسم خداپسندانه دعوت به عمل می آورد.