سالمندان اراک ،بیایید با هم به آینده فکرکنیم

مجموعه مقالاتی پیرامون سالمندان آلزایمری

سالمندان اراک ،بیایید با هم به آینده فکرکنیم

مجموعه مقالاتی پیرامون سالمندان آلزایمری

فرق بین موفقیت وشکست

نویسنده: Charpabor 

تنها فرق بین موفقیت و شکست ، تنها نوع نگاه است

 

سلام دوستان عزیزم می خواهم یک مبحث اصلی و کاملا مهم را شروع کنم که همه به این مبحث آگاه هستیم اما فاکتور عمل به بعضی از بخش های این مبحث را فراموش کرده ایم .

مطمئنا حدث می زنید که چه مطلبی مد نظر من هست خیلی از شما درست فکر می کنید و می خواهید بگویید 8 آجر موفقیت . درست است مبحث ما این سه کلمه کوچک اما پر محتوا است .

در کنار هر کدام از آجرهای موفقیت که می خواهم بچینم ، خودم به آنها عمل می کنم و می خواهم که دوستان عزیزم که می خواهند دست از کار بکشند یک بار دیگر با من امتحان کنند .

   

مدادهای کم رنگ از حافظه های پر رنگ ماندگارترند . گفته زیر مجموعه خوبم علی .

 من می خواهم یک لبه آجری برای چاه آب زندگیم درست کنم تا بر آن داربستی علم کرده و طنابی برای کشیدن آب برای طراوت دادن به زندگیم وصل کنم . اما این جمله کمی ناقص است .درست این است . ما می خواهیم لبه ای آجری برای چاه آب زندگیمان درست کنیم تا با بالا کشیدن آب ، به زندگی همه یمان ، طراوت بخشیم .اما با این تفاوت که لبه چاه را کمی بزرگتر می کنیم .

 

اولین ردیف برای چیدن آجرهایمان هدف است . تا ما نخواهیم آب از چاه بالا بکشیم اقدام به ساختن داربست نمی کنیم . پس اگر انتهای جاده برایتان مشخص باشد به ماشینتان گاز می دهید تا هر چه سریعتر برسید . من رو یادتون نره .

 

برای داشتن هدف آدمی نیاز به شجاعت ، قدرت درونی و اعتماد به نفس دارد تا بتواند آنچه که واقعا می خواهد به روی کاغذ آورد . تا زمانی که افکار شما به دست کاغذ سپرده نشود فراموش شدنی است . این را به خاطر بسپارید که برای بیان خواسته هایتان شجاع باشید و از بازگو شدن آنها هیچ خجالت نکشید . شاید شما که 20 سال داری دوست داشته باشی یک ماشین 206 پژو داشته باشی و از بیان آن مورد تمسخر قرار گیری اما بدان که آنهایی که تو را تمسخر می کنند در واقع نمی دانند که خودشون را تمسخر می کنند چون هیچ گاه به خود جرات خواستن نداده اند . پس بخواه آنچه را که می خواهی .

ما می خواهیم حالا بنشینیم و با خود صادق باشیم و دوباره هر آنچه که داشتیم و می خواستیم را مرور کنیم و هر آنچه که واقعا می خواهیم را مد نظر گیریم . برای رسیدن به آنها فرصت تعیین کنیم و به قدرت های درونی متکی باشیم . یک نکته را بگویم اگر بخواهید به واقعیت توجه کنید واقعیت این است که شما هیچ گاه برای رسیدن به اهدافتان خواب خوش نداشته باشید اما اگر به قدرت خداوند و وجود آن در اراده خود تکیه کنید زودتر از آنچه که ذهنتان به شما اجازه فکر کردن می دهد به خواسته هایتان می رسید .

برگردیم به صحبت قبل بعد از تعیین زمان برای اهدافتان ، آنها را روی دیوار چسبانده یا روبروی دیدگانتان تا ببینیدشان و متعهد گردید که برای رسیدن به آن خواسته ها هیچ گاه کوتاهی نمی کنید و تا آنجا که می توانید برای دست یافتن به آنها تلاش می کنید .

در زندگی یک چیز را آموختم و می خواهم آن را به بشر بیاموزم . اینکه :

دیگر نمی گویم ای خدا ! من یک مسئله بزرگ دارم . می گویم : آهای مسئله ! من یک خدای بزرگ دارم . ما یک خدای بزرگ داریم و خدای ما هیچ گاه ما را در سختی ها ترک نمی کند . قسم می خورم که برایم اثبات شده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد